Press "Enter" to skip to content

بررسی برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار و طرح ساماندهی حمل نخاله ها

این رخداد در ساعت ۷ : ۲۸ دقیقه صبح روز جاری بوسیله شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که فورا با هماهنگی ستاد فرماندهی این اداره پایانه های ۶ , ۸۸ و مجموعه کمک و نجات ۴ حریق آدرس در جهت خیابان شریعتی , پل رومی خیابان شریفی نسب تکان کردند .

برخورد کامیون به دیوار

 

محمد علی گودرزی مدیریت پایانه ۸۸ حریق آدرس تهران بیان کرد : با وصال به محل اتفاق مشاهده شد یک دستگاه خاور حمل نخاله به عاملی نامعلوم به شدت با دیوار برخورد کرده و راننده آن هم مصدوم و باطن کابین گرفتار شده‌است . گودرزی با اشاره به زخم دیدگی شدید راننده ۴۵ ساله , اظهار داشت : به رغم متلاشی شدن اتاقک کامیونت و گرفتار شدن این فرد در موقعیت خطرناکی , حریق نشانان بعداز همت زیاد برنده شدند او را به طور تماما ایمن از درون این وسیله نقلیه بیرون کرده و تحویل کارداران اورژانس بدهند . علت پیدایش این رخداد رانندگی از سمت پلیس راهور زیر بررسی است .

اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس

به نقل از کانال خبری تهران نیوز ; حمید کاظمی صیاد , قیم معاونت خدمات شهری قدس از اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس خبر بخشید و اعلام‌کرد : انگیزه از اجرای این طرح چک بیشتر برکار خودروها و دوری از تخلیه نخاله در مکان‌های غیرمجاز در سطح شهر قدس است .

او اظهار کرد : اداره مدیریت پسماند شهرداری قدس در تراز ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از خودرو آلات سنگین وزن و نصفه سنگین وزن جواز عمل حمل نخاله‌های ساختمانی صادر کرد . بررسی برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار و طرح ساماندهی حمل نخاله ها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس تیتر کرد : محل در حیث گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی , جنب کارخانه ماد آسفالت است و از همشهریان درخواست میشود در صورت مشاهده تخلیه غیرمجاز نخاله در نقاط متعدد شهر زمینه را از روش سامانه ۱۳۷ و شماره گوشی تلفن ۴۶۸۲۲۱۱۶ به اطلاع مسئولان مربوطه برسانند .

اعتراض رانندگان حمل نخاله به تخلیه بار در توسکستان

جلسه شورای شهر گرگان

 

گرگان – در سی و نهمی گردهمایی شورای اسلامی شهر گرگان رانندگان و کارگران حمل آشغال با حضور در شورای شهر اعتراض خویش را به انتقال محل تخلیه نخاله از هزارپیچ به توسکستان اعلام کردند .

به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , سی و نهمی جلسه قانونی شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که تعدادی از رانندگان نیسان و کارگران جمع آوری نخاله در صحن حضور یافته و خواهان رسیدگی به منظور های خویش شدند .

در بالا حسین ربیعی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : کارایی این اشخاص منجر شده تا شهری تمیز داشته باشیم و عمده آن‌ها از خانواده های مرحله تحت و زحمت کش می‌باشند .

او ادامه اعطا کرد : مدتی است که کار این اشخاص با خلل روبرو شده و شهرداری و استانداری به اعلام کرده که نخاله ها را در توسکستان تخلیه نمایند . توضیحات روش تهیه مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌های ساختمانی برای اولین بار در کشور

ربیعی اظهار کرد : این مسأله سبب ساز تولید مشکلاتی برای این جمع شده چون دوری مسافت و فرسوده بودن خودرو های آنها مخارج متعددی برای آنان به‌وجود آورده و افزون بر آن چالش ترافیکی را نیز ارتقاء میدهد .

نقص‌ محیطی زیستی با تخلیه نخاله در توسکستان

 

او بابیان اینکه خالی کردن نخاله در حیطه توسکستان ایراد محیط زیست بوجود میاورد , بیشتر کرد : کامیون‎داران نخاله‎های تراز شهر را در حوزه‌ هزارپیچ تخلیه می‎کردند و یکی دو سالی است که‌این اشخاص نخاله‎ها را در توسکستان تخلیه میکنند و اکنون به رانندگان نیسان نیز اعلام شده که نخاله ها را به توسکستان ببرند .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست , تا ۱۰ سال آتی می‎توانیم نخاله‎ها را در آن مکان بریزیم اما برای بعد بایستی تامل کلیدی کرد .

او از شهرداری خواست که مذاکراتی با استانداری داشته باشد تا خلل این رانندگان برطرف شود .

ربیعی تصریح کرد : علاوه بر نخاله فاضلاب شهری نیز به ناحیه هزارپیچ می ریزد نخستین می بایست زیرساخت ها را رعایت شود و طوری اخلاق کنیم که آسیبی به‌این قشر وارد نشود .

مقرون به صرفه نبودن حمل نخاله به توسکستان

به دنبال یک کدام از نماینده این رانندگان اعلام‌کرد : انتقال نخاله با مخارج پول مستخدم و انتقال آن مقرون به‌ صرفه نیست و در شرایطی که اذن ریختن نخاله به هزارپیچ داده نشود جمع متعددی بدون شغل می‎شوند .

او ادامه اعطا کرد : با توجه به این اینکه قدمت ماشین‎های بالاست و همینطور پلیس رویه سخت‎گیری‎های برای بیشتر توشه دارااست , بخش قابل توجهی از ما ضرر و زیان خوا‌هیم کرد .

او بابیان این‌که ۴۰۰ خودرو جمع‎آوری نخاله در جاده توسکستان ترافیک این حوزه‌ را ارتقاء می‎دهد , اظهار‌کرد : ما با جمع‎آوری نخاله به زیبا‎سازی شهر امداد متعددی کردیم و در‌حالتی که این مراحل ادامه یابد شاید اشخاص نخاله های خویش را در سطح شهر تخلیه نمایند .

یکی دیگر از رانندگان حمل نخاله در‌پی بیان کرد : بیشتراز ۶۰۰ نیسان , ۱۵۰ خاور , ۳۵۰ بیل و کامیون در سال ۹۰ با تشکیل شرکتی در زمینه حمل نخاله ساماندهی شد .

او ادامه داد : از سال ۹۵ بیان شد که نیسان و خاور نیز مثل کامیون نخاله ها را به توسکستان ببرند , این ماشین‎ها از دید فنی نقص‌ دارا هستند .

گرفتاری رانندگان حمل نخاله جدی گرفته شود

 

به دنبال محمدابراهیم جرجانی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد : سخنان این اشخاص ارگانیک است , شهرداری و خدمات شهری بایستی بیشتر به اندیشه آنها باشد چون این رانندگان در پاکیزگی مرحله شهر زحمت متعددی کشیده اند .

او ادامه داد : قابلیت خروج نخاله بوسیله این خودروها به خارج شهر گرگان با توجه فاصله و مخارج استهلاک نیست و نیاز است تصمیمی گرفته شود تا این اشخاص نخاله های را در‌این ناحیه تخلیه نمایند .

جرجانی اذعان کرد : عدم حل مشکلات این اشخاص منجر می شود که رانندگان جزء نخاله ها را در رودخانه‎ها و حاشیه‎های شهر گرگان تخلیه نمایند .

او همینطور بر پیگیری بدهی این اشخاص که از پروژه های روگذر و پایین‌گذر ما‌نده است , تأکید کرد . حمل نخاله ساختمانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!