Press "Enter" to skip to content

فلاش تانک دو زمانه وسیله ای کاربردی در سرویس بهداشتی

فلاش تانک دو زمانه وسیله ای کار بردی است که در سرویس بهداشتی نصب می شود. البته بعضی از افراد به آنها سیفون دو زمانه هم می گویند.

فلاش تانک های دوزمانه نوع جدیدی از فلاش تانک ها هستند که به بازار عرضه شده و در این مقاله می خواهیم به معرفی این محصول بپردازیم و اطلاعاتی را در مورد آن بیان کنیم.

اگر مشکلی در سرویس بهداشتی مثل گرفتگی سیفون توالت و یا لوله های توالت پیش آمد، لوله بازکنی برچسب می تواند در هر کجای تهران که هستید برای شما لوله بازکن های ماهر را پیدا کند، کافی است مثلا به صفحه لوله بازکنی در مولوی مراجعه کنید تا بتوانید هر چه سریعتر مشکل گرفتگی لوله منزلتان برطرف شود.

فلاش تانک دو زمانه چیست؟

حتما تا به حال فلاش تانک هایی را دیده اید که بر روی بدنه خود دو دکمه دارند، به این نوع از فلاش تانک ها فلاش تانک دو زمانه می گویند.

این فلاش تانک ها بر عکس دیگر فلاش تانکهای تک مخزنه که با یک بار کشیدن دسته ی فلاش تانک، کل آب داخل آن خالی می شوداینگونه نیست، به این معنا که فلاش تانک های دو مخزنه به مقدار مورد نیاز شما آب را تخلیه می کند که درادامه با روند کار کرد آنها بیشتر آشنا می شوید.

آشنایی با فلاش تانک دو زمانه

قبل از بیان نحوه کار فلاش تانک دو زمانه خوب است بدانید سایت لوله بازکنی برچسب در تمام طول شبانه روز در هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به شما تهرانی های عزیز می باشد، شما می توانید در هر کجای تهران که هستید، با رفتن به نشانی سایت برچسب barchasb.net و جستجوی نام محل زندگی خود، نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید و از خدمات لوله بازکنی آنها استفاده نمایید.

نحوه کار فلاش تانک دو زمانه

نحوه کار فلاش تانک دو زمانه مانند همان فلاش تانکهای معمولی است که با کشیدن دسته فلاش تانک آب را خالی می کنند و تنها تفاوتی که در این بین می باشد این است که در فلاش تانک ها ی دوزمانه با زدن کلیک بزرگتر شما می توانیدمقدار آب کمتری را وارد چاه فاضلاب نمایید و با فشردن هر دو دکمه با هم می توانید از تمام ظرفیت آب فلاش تانک استفاده نمایید.

اگر لوله ی فاضلاب توالت شما گرفته است و آب و فضولات نمی توانند پایین روند، در این زمان بهتر است فلاش تانک استفاده نکنید و به سایت برچسب مراجعه کرده و به صفحه لوله بازکنی شرق تهران بروید ، شما فقط با یک تماس می توانید از خدمات لوله بازکنی در نزدیکی محل زندگی خودتان بهره مند شوید.

فلاش تانک دو زمانه می تواند صرفه جویی خیلی زیادی در مصرف آب منزل شما بکند و از این جهت می توانید هزینه بیشتری را که برای این فلاش تانک ها میکنید به جیبتان برگردد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!