Press "Enter" to skip to content

آموزش رفع گرفتگی لوله با سیمان چگونه است؟

گرچه گرفتگی لوله با سیمان در چاه های فاضلاب مرسوم نیست و کم پیش می‌آید اما اگر کسی درگیر این مشکل شود قطعاً کار شواری را در راه دارد و باید وقت زیادی را صرف برطرف کردن این مشکل کند.

شما میتوانید در همین ابتدا اگر مایل بودید به مقاله رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان در سایت برچسب سری بزنید و با مطالعه آن از اطلاعات بیشتر این مقاله در مورد گرفتگی لوله با سیمان استفاده کنید.

این گرفتگی از شدت بیشتری برخوردار است و مانند گرفتگی های دیگر مانند افتادن دستمال کاغذی  و… ساده نخواهد بود. انواع گرفتگی ها در برچسب بیان شده است کافی مقاله مربوطه را جست و جو نمایید.

“به این صورت که مقداری از ملات سیمان یا هر ماده سفت شونده دیگر مثل گچ و … در هنگام ساخت منازل داخل لوله بشود و یا اینکه هنگام باز سازی مقداری از مصالح ساختمانی نظیر گچ یا سیمان سفید و… داخل لوله فاضلاب شده و به خوبی خارج نشده باشند، که همگی این ها باعث می‌شوند تا گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان یا دیگر مصالح ساختمانی رخ دهد .”

نحوه رفع گرفتگی لوله با سیمان در لوله فاضلاب 

گرفتگی چاه فاضلاب علل مختلفی دارد. ممکن است بعد از چند وقت استفاده گرفتگی بر اثر ورود موادزائد، مو، چربی ها، روغن و یا ته‌ماند غذا به درون چاه رخ دهد. گاهی این گرفتگی ها هنگام ساخت و ساز و در اثر ورود مصالخ ساختمانی قیر، سیمان، گچ و… رخ می دهد.

اگر مصالح ساختمانی مانند گچ وگرفتگی لوله با سیمان درون لوله سفت شوند و یا در هنگام بازسازی این نواد به صورت کامل از داخل چاه ها تخلیه نشود قطعا با گرفتتگی لوله مواجه خواهیم شد. 

در صورت وگرفتگی لوله با سیمان چاه فاضلاب چه عکس العملی نشان دهیم؟

گرفتگی لوله با سیمان کرده حال باید چه کنیم؟! در گام اول سیمان را بررسی کنید که آیا خشک و سفت شده است! اگر هنوز سفت نشده بود خودتان با ابزارهایی مناسب و استاندارد درون چاه را از گرفتگی لوله با سیمان. وقتی چاه کاملاً چاه خالی از مصالح ساختمانی شد آب خیلی گرم را درون چاه بریزید تا ته ماند های مصالح را درون چاه از بین ببرد. توجه داشته باشید که حتماً از برطرف شدن گرفتگی اطمینان کسب کنید سپس ریختن آب داغ را متوقف کنید.

شما عزیزان برای سر زدن به لوله بازکنی مجیدیه تهران فقط کافی است به لوله بازکنی در این منطقه مراجعه کرده و از خدمات سرویس لوله بازکنی مجیدیه در سایت برچسب به سادگی استفاده نمایید.

حال اگر مصالح یاگرفتگی لوله با سیمان بود چه کنیم؟!! در این مواقع کاری از دست شما ساخته نیست و برطرف کردن گرفتگی را باید به عهده لوله بازکن های متخصص در این حرفه بسپارید.

برچسب با ارائه خدماتی نظیر انتشار مطالبی رایگان در جهت انواع گرفتگی ها و مقابله با مشکلات نشعت گرفته از آن و همچنین آشنایی با ابزار های مختلف در این زمینه به شما کمک میکند تا سریعاً گرفتگی لوله را برطرف کنید.

برچسب علاوه بر خدمات بالا این امکان را می دهد که با سرویس های لوله بازکنی ارتباط برقرار کنید و بهترین های ای حرفه را به شما معرفی می کند. کافی است به آدرس برچسب مراجعه کنید و محل زندگی تان را جست جو کنید تا نزدیک ترین شرکت لوله بازکنی را به شما در سراسر تهران معرفی نماید.

موارد قابل اهمیت و تذ‌کر در جهت گرفتگی لوله با سیمان

■ عدم استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی: اسید ها فقط توانایی خراشیدن سطح سفت شدی سیمان را دارد و قادر به گرفتگی لوله با سیمان نیست لذا استفاده از اسید در این مورد از گرفتگی فقط عمر لوله فاضلاب را کاهش می دهد و بی اثر است. بنابراین از استفاده اسید ها و محلول های شیمیایی بپرهیزید.

بهترین لوله بازکنی شهرک البرز تهران را در سایت برچسب می توانید پیدا کنید و برای این کار فقط کافی است به صفحه اول سایت برچسب مراجعه کنید و نام شهرک البرز را در آن جستجو کنید تا در کمتر از یک دقیقه بتوانید با لوله بازکن های شهرک البرز تماس بگیرید.

■ استفاده از فنر لوله بازکنی: روشی اصولی و تاثیر گذار که سبب ایجاد آسیب به لوله فاضلاب نمی شود. هنگام گرفتگی لوله حاکی ازگرفتگی لوله با سیمان استفاده از فنر لوله بازکنی را توصیه می‌کنیم.

■ البته استفاده از فنر لوله بازکنی به تنهایی قادر به رفع مشکل شما نخواهد بود و ابزارهای دیگری هم همراه فنر باید به کار برده شود که کار را تخصصی تر حساس تر میکند. با مراجعه به آدرس برچسب از بهترین و حرفه ای ترین سرویس های لوله بازکنی در جای جای نقاط تهران بهره مند شوید.

■ اگر می‌خواهید که از مشکل بزرگ گرفتگی لوله فاضلاب باگرفتگی لوله با سیمان، و در حال ساخت منزل و یا باز سازی آن هستید، می توانید به سادگی در ورودی لوله ها از کیسه گونی یا پلاستیک استفاده کنید و ورودی ها را بپوشانید تا هیچ نوع ماده و مصالحی وارد آن نشود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!