Press "Enter" to skip to content

معرفی بیده توالت فرنگی (خودشور توالت فرنگی)

در هنگام استفاده از توالت فرنگی، یکی از کارهایی که به سختی می توان آن را انجام داد طهارت گرفتن است. لذا برای آسان شدن این کار وسیله ای به نام بیده توالت فرنگی را طراحی کرده اند که افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

دراین مقاله می خواهیم شما را با بیده در توالت فرنگی آشنا کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. البته اگر مایل هستید که درمورد خودشور توالت فرنگی و انواع آن اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله “بیده توالت فرنگی چیست؟” را مطالعه نمایید.

بیده توالت فرنگی چیست؟

همانطور که در اول مقاله به آن اشاره شده، بیده توالت فرنگی به وسیله ای می گویند که بر روی توالت فرنگی نصب می شود و کار شستشو را انجام می دهد.

نحوه کار بیده در توالت فرنگی به این صورت است که در هنگام شستشو نازل آب رو به جلو حرکت کرده و به سمت بالا آب را می پاشد و معمولا این نازل به صورت برقی یا مکانیکی کار می کند که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

بیده توالت فرنگی چیست

شما عزیزان علاوه براینکه می توانید از مقالات آموزشی سایت برچسب استفاده نمایید، هم چنین می توانید از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی آن در سراسر تهران استفاده نمایید.
لوله بازکنی برچسب می تواند در هر کجای تهران که هستید بهترین لوله بازکن هایی که در نزدیکی منزل شما هستند را به شما معرفی کند فقط کافی است با تلفن همراهی که در دست دارید به سایت برچسب سری بزنید و نام محل زندگی خود در تهران را در سایت وارد کنید.

انواع بیده توالت فرنگی

بیده یا خودشور توالت فرنگی از دو نوع خودشور مکانیکی و بیده توالت فرنگی اتوماتیک یا الکتریکی تشکیل شده است.

خود شور الکتریکی: در این نوع از خودشورها، شما میزان قدرت پاشش آب و درجه دمای آب را با کلیدهای کنترلی که بر روی دسته توالت فرنگی قرا ر دارد تنظیم می کنید و هم چنین از دیگر امکاناتی که دارد می توانید استفاده کنید.

انواع بیده توالت فرنگی

خودشور مکانیکی: در این نوع خودشورها، تنظیم فشار آب و جلو آمدن نازل بیده همه با کمک دست و شیر بیده توالت فرنگی است که در کنار آن قرار دارد.

اگر توالت فرنگی منزل شما دچار گرفتگی شد می توانید در هر کجای تهران هستید به صورت شبانه روزی به سایت برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده نمایید.
لوله بازکنی غرب تهران یا هر منطقه ای که شما در آن هستید با بهترین لوله بازکن ها همیشه در خدمت شما عزیزان می باشد.

معمولا قیمت بیده توالت فرنگی مکانیکی کم تر است ولی باید این نکته را بدانید که این بیده ها قابل نصب بر روی هر سنگی نمی باشد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!