Press "Enter" to skip to content

بررسی روش های تبدیل سرویس بهداشتی ایرانی به سرویس بهداشتی فرنگی در متن زیر

سرویس بهداشتی فرنگی یکی مهم‌ترین اسباب در واحد های مسکونی است و کمتر میزبان ای است که هرگز با مشکلات مرتبط با لوله کشی دستشویی فرنگی یا این که گرفتگی دستشویی فرنگی مواجه نشود تخلیه چاه و لوله بازکنی خیابان مصطفی خمینی

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

 

۱ – روی هم گذاشتن بدون نقص کف دستشویی و سرویس بهداشتی ایرانی یک کدام از این روشهاست .

به جهت به نیز میل کردن عایق قیرگونی و ایزوگام کف سرویس و کندن سرامیک کف این روش پاره ای هزینه بر و وقتگیر است .

گزینش آکس دلخواه و دکورا سیون سرویس بهداشتی فرنگی و کفشور سرویس از مزایای این روش هست .

۲ – برداشتن صرفا قسمت سرویس بهداشتی ایرانی و نصب سرویس بهداشتی فرنگی و کفشور در حوالی آن روش کم هزینه تبدیل ایرانی به فرنگی است .

درین روش می بایست با توجه ضروری کاسه سرویس بهداشتی ایرانی شکسته و برداشته شود و به ایزوگام جراحت نرسد .

بعد از برداشتن بدون نقص کاسه توالت سرویس بهداشتی ایرانی لوله کشی فاضلاب دستشویی فرنگی و کفشور آن انجام میشود . نصب شیرآلات تهران نو شرق تهران

شیوه تعویض سرویس بهداشتی ایرانی با فرنگی بایستی به نحوی باشد که در توالت یک کفشور وجود داشته باشد .

بعد از لوله کشی دستشویی فرنگی کف قسمت تخریب شده , سرامیک میشود .

برای همگونی کف باید در صورت وجود سرامیک در بازار بعدها و رنگ سرامیک چه بسا الامکان مشابه کف سریس اولیه باشد .

در صورت قابلیت سیفون سرویس بهداشتی ایرانی برداشته شود , چون دستشویی فرنگی به سیفون لوله کشی احتیاج ندارد .

برای لوله کشی فاضلاب خارجی سایز لوله می بایست ترجیحا ۱۱۰ یا این که ۹۰ باشد تا دفع فاضلاب بهتر صورت بگیرد .

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دقیق آزادگان کرج

نصب دستشویی فرنگی در گرمابه :

 

در صورتیکه لوله فاضلاب سرویس بهداشتی فرنگی در خزینه از پیشین درنظرگرفته شده باشد که کار نسبتا راحت می باشد .

در حالتی‌که لوله فاضلاب در کف خزینه وجود نداشته باشد , ناچار به به کارگیری از کفشور خزینه می باشیم .

اکثر وقت ها لوله های فاضلاب در کفشور حمامها سایز ۶۳ , ۷۵ یا این که ۹۰ هستند .

در صورتی‌که که سایز لوله فاضلاب سرویس بهداشتی فرنگی کوچک باشد , خروج فاضلاب به سختی انجام میشود .

البته در مواردی که راه حل ای جز نصب خارجی در گرمابه با لوله ۶۳ می‌باشیم , هم قابلیت انجام موجود هست , صرفا بایستی بدانید که گرفت و گیر در‌این سایز لوله برای سرویس بهداشتی بیشتر می‌باشد .

لوله کشی آب سردوگرم و پرکن سرویس بهداشتی فرنگی نسبت به لوله کشی فاضلاب آن کار مضاعف سهلی می باشد .

لوله کشی سرویس بهداشتی فرنگی

سرویس بهداشتی فرنگی یکی مهم‌ترین اسباب در واحد های مسکونی است و کمتر میزبان ای است که هرگز با مشکلات مرتبط با لوله کشی دستشویی فرنگی یا این که گرفتگی دستشویی فرنگی مواجه نشود .

در‌حالتی که قصد نصب دستشویی فرنگی را دارید , می بایست بدانید که نصب دستشویی فرنگی کار معمولی ای نیست و برای انجام آن بایستی برهان نیکی داشته باشید . در صورتی‌که دستشویی فرنگی گرفته باشد و به هیچ روشی نتوانستید آن را باز فرمائید , احتمال دارد واجب باشد لوله کشی سرویس بهداشتی فرنگی را بررسی نمائید یا این که سرویس بهداشتی فرنگی را تعویض نمایید . شاید سرویس بهداشتی فرنگی مشکلی نداشته باشد البته به دلیل کهن شدن یا این که ترک برداشتن کاسه دستشویی قصد نصب سرویس بهداشتی فرنگی را داشته باشید .

فاصله استاندارد سرویس بهداشتی فرنگی با دیوارلوله کشی فاضلاب دستشویی فرنگی

 

دقت داشته باشید که مسافت استاندارد دستشویی فرنگی تا دیوار پشت آن بایستی حدود ۳۰ سانتی متر باشد . فاصله دستشویی فرنگی تا دیوار , از راس لوله خروجی فاضلاب آن که پایین سرویس بهداشتی فرنگی قرار گرفته است مقدار گیری میشود . شاید در برخی منزل های کهن مسافت مرکز لوله خروجی سرویس بهداشتی فرنگی از دیوار مقداری بیشتر یا این که کمتر باشد . فاصله مرکز لوله فاضلاب دستشویی خارجی تا دیوار با مسافت دو پیچی که سرویس بهداشتی خارجی را به زمین وصل کرده اند یکسان است و می‌توانید مسافت دیوار تا یکی دو پیچ را میزان بگیرید . در‌حالتی که در هر طرف دستشویی فرنگی دو پیچ بود یعنی در مجموع ۴ پیچ دستشویی فرنگی را به زمین وصل کرده بود , جهت میزان گیری فاصله استاندارد سرویس بهداشتی فرنگی از دیوار , مسافت اواسط دربین دو پیج یک طرف را تا دیوار میزان بگیرید .

هنگام نصب سرویس بهداشتی فرنگی یا این که لوله کشی سرویس بهداشتی فرنگی حتماً می بایست آب موجود در کاسه سرویس بهداشتی فرنگی را تخلیه فرمایید و شیر آبی رنگ که به دستشویی خارجی وصل میشود را هم تا آخرین مرحله قطع نمایید .

دوری از گرفتگی در لوله کشی سرویس بهداشتی فرنگی

 

خیلی بهتر است گذشته از آن که به دلیل گرفتگی در لوله کشی دستشویی فرنگی , بدون چاره به تعویض سرویس بهداشتی فرنگی شویم , گذشته از این‌که گرفتگی به نقص‌ غیر قابل حلی تبدیل شود آن را رفع کنیم . رفع گرفتگی لوله کشی سرویس بهداشتی فرنگی را میتوان با تلمبه دستی یا این که روش های متعدد انجام اعطا کرد .

جهت دوری از گرفتگی لوله کشی دستشویی فرنگی عالی است به موارد ذیل دقت کنیم :

احتمال گرفتگی لوله کشی دستشویی فرنگی می‌تواند با پرتاب کردن چیزهایی مانند دستمال سرویس بهداشتی , گیسو , حوله کاغذی , نخ دندان , مواد چرب , پوشک بچه , شی ها پلاستیکی و بعضی تولید ها بهداشتی بیشتر شود به این دلیل‌که که‌این مواد آهسته آهسته در لوله جمع می‌شوند و جلو زیر رفتن مواد دیگر را هم می گیرند و به‌تدریج در لوله کشی سرویس بهداشتی فرنگی گرفتگی تولید میشود . در حالتی که چیزی که در دستشویی خارجی می اندازید بعداز یک تا چندین ساعت به ندرت پیوستگی بافت خویش را از دست ندهد , قادر است باعث گرفتگی دستشویی فرنگی شود . به عنوان مثال تکه کوچکی دستمال کاغذی را در دستشویی خارجی بیاندازید پس از مدتی مشاهده می‌کنید که نرم شده و می‌تواند به راحتی ذیل برود و از لوله کشی دستشویی فرنگی بدون ایجاد گرفتگی رد شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!