Press "Enter" to skip to content

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟

فلاش تانک یا همان سیفون ها، امروزه برای ما ابزاری تکراری شده اند ولی باید بدانیم که این وسیله در طول زمان پیشرفته تر شده و به روز ترین آنها فلاش تانک دو زمانه می باشد.
از فلاش تانک دو زمانه هم برای توالت ایرانی و هم توالت فرنگی استفاده می‌شود که در این مقاله کارایی و مزایای آن را به شما توضیح خواهیم داد.

معرفی کارکرد فلاش تانک دو زمانه

همه فلاش تانک ها در طول زمان، شکل ظاهری و نحوه کارشان کمی تغییر کرده است ولی عملکرد همه آنها پاک کردن کثیفی ها از توالت ها می باشد.
اوایل فلاش تانک ها حجم زیادی آب را به همراه داشتند و نحوه کارشان این گونه بود که یک دستگیره در کنار خود فلاش تانک ها موجود بود که مقدار زیادی از حجم آب را در کاسه توالت فرنگی یا ایرانی خالی می‌کرد در حالی که نیاز به این همه آب ریزی هم نبود که بعدها برای برطرف کردن این مشکل فلاش تانک دو زمانه اختراع شد.

در فلاش تانک دو زمانه دیگر نیازی به خالی کردن حجم زیادی از آب نیست و به میزان مشخصی در کاسه توالت، آب خالی می شود ولی با این وجود مشکلی که اکثراً در انواع توالت ها با آن مواجه می شویم گاهاً گرفتگی های شدید لوله فاضلاب و بوی نامطبوع می باشد که بعضاً با روش های خانگی هم این مسئله حل شدنی نیست در این مواقع  شما می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و در هر نقطه از تهران با جستجوی محل مورد نظر خود همانند چاه بازکنی ولنجک، از خدمات نزدیکترین لوله بازکن شبانه روزی استفاده نمایید.

نحوه کار فلاش تانک دو زمانه

برای تخلیه آب در فلاش تانک دو زمانه، دو دکمه به کار برده شده است که شما می توانید برای خروج آب توسط کلید کوچک آن، خروجی مناسبی را در نظر بگیرید مثلاً در فلاش تانک های دو زمانه بزرگ به طور معمول ۲ تا ۴ لیتر برای دکمه کوچک و ۴ تا ۹ لیتر برای دکمه بزرگ، خروجی آب تعیین می کنند و انواع مختلف تو کار، روکار و آنتی باکتریال دارد.

سایت برچسب علاوه بر ارائه مقالات مفید و خواندنی در زمینه استفاده از فلاش تانک دو زمانه برای توالت فرنگی، خدمات چاه بازکنی ۲۴ ساعته و صد درصد تضمینی به شما همراهان عزیر ارائه می دهد که برای دریافت خدمات چاه بازکنی طرشت و یا دیگر مناطق تنها از طریق یک تماس در اولین فرصت حتی اگر در نیمه شب با بوی نامطبوع و گرفتگی در چاه فاضلاب منزل خود مواجه شدید، مشکل را با افراد لوله بازکنی ماهر در سایت برچسب در کمتر از نیم ساعت برطرف نمایید.

تفاوت فلاش تانک دو زمانه با دو حالته چیست؟

برخی افراد تفاوت بین این دو مدل از فلاش تانک را نمی دانند ولی ما در این مقاله تفاوت آنها را به شما توضیح میدهیم. در فلاش تانک های دو زمانه میزان خروجی آب برای دکمه کوچک تعیین می‌شود اما در فلاش تانک های دو حالته که دارای دو منبع داخل خود می باشند شما با فشار دادن دکمه کوچک تا زمانی که دستتان روی دکمه فشرده شده است خروج آب ادامه دارد و وقتی دستتان را بر می دارید، جریان آب به یکباره قطع می‌شود.

اگر در منزل خود فلاش تانک دو زمانه دارید می‌توانید با مصرف آب خیلی کم مانع از بروز و پراکنده شدن بوی بد سرویس بهداشتی شوید.

استفاده از فلاش تانک دو زمانه چه مزایایی دارد؟

فلاش تانک دو زمانه مزایای زیادی دارد مانند:

  1. صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه آن: که یکی از امتیازات بسیار خوب فلاش تانک دو زمانه به حساب می آید چرا که آب زیادی را تخلیه نمی کند و از آب کمتری برای تمیز کردن کاسه توالت استفاده می‌کند که هزینه آب و مقدار آن را کاهش می دهد.
  2. عدم تولید فاضلاب زیاد: حدود ۲۰ درصد از آب مصرفی در توالت برای مصارف شستشوی بدنی می باشد و بقیه به وسیله شلنگ یا فلاش تانک ها به فاضلاب تبدیل می شود. ولی در فلاش تانک دو زمانه میزان تولید فاضلاب کاهش می یابد.
  3. در شروع کار به آب کمتری نیاز دارند: فلاش تانک های دو زمانه این قابلیت را دارند که وقتی حجم آنها به حداقل میزان تعیین شده برای سیفون کشیدن رسید که تقریباً این میزان دو لیتر می باشد خودشان با دکمه کوچک آماده به کار می شوند.

شاید در هنگام خرید فلاش تانک های دو زمانه برای شما قیمت بیشتری را داشته باشند ولی باید بدانید که با استفاده از آنها و صرفه جویی در آب می توانید این هزینه را در طول استفاده از آن به جیب خود برگردانید و هم چنین باید بدانید که واقعا با صرفه جویی آب می توانیم محیطی بهتر و زندگی بهتری برای خودمان و آیندگان داشته باشیم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!