Press "Enter" to skip to content

فعال سازی سامانه مکانیزه جمع‌آوری و حمل نخاله ساختمانی در سطح شهر

رعایت بهداشت و تمیز کاری پیاده روها , خودداری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه ها معابر و گذرگاه‌هااز نتایج مناسب اجرای این طرح است .
سامانه مکانیزه جمع‌آوری و حمل نخاله و ضایعات تعمیرات ساختمانی , از ۱۵ اسفند در سمنان فعال‌ساز‌ی می گردد . توضیح چرایی توقیف خودروی حمل نخاله ساختمانی در سطح شهر ها

جمع‌آوری و حمل نخاله ساختمانی

 

به نقل از مقر آگهی محله ها شهر تهران ( پامنیوز ( , مدیرعامل اداره رئیس پسماند و تبدیل مواد شهری اظهار‌کرد : به مراد هدایت حالت جمع‌آوری و حمل خاک و ضایعات ساختمانی حاصل از تعمیرات و تغییرات جزئی درون ساختمان‌ها و رفع نواقص بارگیری سنتی , اداره مدیر پسماندها و تبدیل مواد شهرداری سمنان , برای فعال سازی سیستم مکانیزه گردآوری خاک و نخاله مبادرت کرد .

حمیدرضا پیوندی با اشاره به تسهیل انجام کارها ساختمانی به امداد این دستگاه اعلام‌کرد : صورت ظاهری این ظروف ( یک حاشیه کوتاه‌تر از دیگر لبه‌ها ) به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی باطن آن ها خاک تخلیه نمود .

او با تشریح روش به کار گیری شهروندان از این دستگاه , بیان کرد ابتدا شهروندان قبلی از انجام هرگونه تعمیرات جزئی و یا این که عملیات تخریب می توانند ضمن ارتباط تلفنی با ستاد هدایت ضایعات ساختمانی درخواست جعبه ( ظروف اختصاصی ) کنند و واحد طرح مکانیزه باکس‌ها را با همیاری اداره به محل مایحتاج منتقل و به طریقی نصب میگردد که سد معبر نداشته باشد .

به گفته پیوندی , بعد از پر شدن ظروف و اعلام شهروندان باکس‌ها به وسیله‌ی خودروهایی که مجهز به سیستم جک‌های هیدرولیکی است , به محل‌های تخلیه مجاز انتقال مییابد . حمل نخاله ساختمانی وقتی ریه تهران به مرکز  بارانداز تخلیه نخاله  تبدیل می‌شود ; مقصر کیست؟ لزوم نظارت بر نخاله های ساختمانی

مدیرعامل اداره مدیر پسماند و تبدیل مواد شهری تأکید کرد :

رعایت بهداشت و تمیز کاری پیاده روها , خودداری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه ها معابر و گذرگاه‌ها , رعایت نکات ایمنی و خودداری از حادثه ها احتمالی ناشی از برخورد وسایل نقلیه با خاک و نخاله‌های تخلیه شده در معابر , تسریع در کار با دقت به توان مانور بالای جابجایی ظروف , صرفه‌جویی در نیروی کارگری , یکپارچگی سیستم خودروهای طرح مکانیزه در زمینه ی حمل ضایعات ساختمانی , از نتایج مناسب اجرای این طرح است .

اداره پسماند شهرداری یزد به سمت عدم تولید سد معبر نخاله های ساختمانی شهروندان را در اسرع وقت گردآوری می نماید .

مدیرعامل اداره پسماند شهرداری یزد با پیشنهاد بر عدم تولید سد معبر در معابر شهری , به استناد قانون مدیریت پسماند و ضرورت ساماندهی وضعیت تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در سطح شهر و همینطور اطراف آن , همیاری شهروندان را نسبت به رعایت اصول شهروندی خواهان شد .

گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی در مرحله منطقه یک تهران

به نقل از رسیده از واحد خبری ارتباط ها همگانی منطقه  یک , با عنایت به در خواست و پیام شهروندان متشخص در سامانه ۱۳۷ و گزارشات واصله , بر پایه ی گردآوری نخاله های ساختمانی باطن شهری که مشکلات عدیده ای را به وجود آورده وموجب پلیدی منظر شهری شده بود . با پیگیری و هماهنگی های نائب رئیس سرویس ها شهری حوزه‌ و اداره سرویس ها موتوری شهرداری گردآوری و به محدوده رقم خورده در بیرون از بافت شهری انتقال یافت .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!