Press "Enter" to skip to content

بررسی وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان و جمع اوری ان ها

وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان به وسیله اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست بررسی و به طور اصولی ساماندهی میشود .

نخاله های ساختمانی

 

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان قزوین , مهندس سیاوش شمسی‌پور نائب رئیس محیط زیست انسانی این سازمان کل با تاکید بر این مقاله خاطرنشان کرد : وجود نخاله‌های ساختمانی در تراز شهرها منجر نازیباشدن سیمای شهری شده که در این سمت طی جلساتی با شهرداران قرار شده که برای دفع این نخاله‌ها مکان‌یابی صورت بپذیرد .

او افزود : مکان دفع نخاله‌های ساختمانی می‌بایست از حیث مسایل زیست محیطی به تایید اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان رسد .
شمسی‌پور تاکید کرد : میزان نخاله‌ی ساختمانی در شش ماهه‌ی اول سال ۹۰ در شهر قزوین بیش تر از ۴۹ هزار بدن بوده است .

فرایند جمع آوری و حمل پسماندهای ساختمانی و عمرانی با توجه به توسعه ساخت و سازها

او در پی به بررسی شرایط پسماندهای پزشکی استان اشاره نمود و خاطرنشان کرد :

 

اکنون همگی بیمارستان‌های استان دارنده سیستم امحای آشغال میباشند و پسماندهای تولید شده را به طور به طور کامل بهداشتی مدیریت و بی‌خطر مینمایند .

شمسی‌‌پور تصریح کرد : در همین سال پیگیر هستیم تا با رئیس دانشکده علم ها طبی پسماندهای کلیه‌ی مرکزها درمانگاه‌ها , رادیولوژی‌ها , آزمایشگاه‌ها و مرکزها دندانپزشکی هم بی‌خطر سازی شوند .

این منزلت مسوول با اشاره به اولویت‌های‌ کاری اداره‌ی کل در حوزه‌ی معاونت محیط زیست انسانی در همین سال اعلام‌کرد : طرح مدیریت پسماند استان با توجه به قانون مدیریت پسماند در همه‌ی زمینه‌ها اعم از اقدامات مهم و کلیدی در سال ۹۱ خواهد بود .

او ادامه اعطا کرد : بررسی بر کار واحدهای تولیدکننده‌ی ماشین و موتورسیکلت متناسب با قواعد یورو ۴ برای اتومبیل ویورو ۳ برای موتورسیکلت , آنالیز بر مرکزها معاینه‌ی فنی استان و اجرای برنامه‌های آموزشی با همیاری صدا و سیما و رسانه‌های جمعی استان در جهت ارتقای فرهنگ محیط زیست اعم از برنامه‌های این اداره‌ی کل است .

او همینطور در زمینه‌ی طر‌ح‌های مطالعاتی صورت گرفته به وسیله اداره‌ی کل محیط زیست استان اظهار‌کرد : بررسی حالت واحدهای تولیدکننده پسماند ویژه و بررسی صفوف آلاینده‌ی شهری از طرح‌های اساسی بوده که به وسیله کارشناسان صورت گرفته شده‌است .

ذرات گرد و غبار سالمی مردمان بخشها زمین لرزه زده را تهدید می نماید

 

با استارت عملیات خاکبرداری و ساختمان سازی در بخش ها زمین لرزه زده , متفرق شدن ذرات گرد و غبار در دور و اطراف تن درستی مردمان را تهدید می نماید .
به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی , بیوک رئیسی مدیریت کل حفاظت محیط زیست استان بابیان این مقاله بیان کرد : برای دوری از این مسئله و کاهش آلودگی هوا ناشی از ذرات , آبپاشی شایسته ترین و دردست ترین روش است . حمل نخاله

رئیس کل حفاظت محیط زیست اختلال دیگر بخش ها ز‌لزله زده روستایی را نخاله های ساختمانی حاصل از گردآوری آوار تیتر کرد و اعلام‌کرد : ریختن نخاله های ساختمانی در آبراهه ها منجر آلودگی آبهای روان و سطحی می شود .

رئیسی نادرستی مدیریت زباله ها و پسماندها در‌این بخش ها را هم , از مشکلات بهداشتی و محیط زیستی ناحیه می داند و افزود : در این راه سازمان کل حفاظت محیط زیست برنامه های مدیریتی زیادی به مرحله اجرا گذارده است .

این مقام مسئول زمین لرزه اخیرو تجربه محیط زیستی آن را یادآور شد و بیان کرد :

مکان یابی زیست محیطی در استقرار موقت زمین‌لرزه زده ها می‌تواند تجربه ای برای آتی ها باشد تا انجام فعالیتها و عملیات عمرانی سبب به خطر پرتاب کردن بهداشت و محیط زیست مردمان نشود . زخم هایی که قادر است برای محیط زیست آدم و موجودات دیگر جبران ناپذیر باشد .

نشست کارگروه مدیریت پسماند با تاکید بر لزوم رئیس اصولی پسماند های استان ایلام در بخش پسماندهای پزشکی دراستانداری برگزار شد .

به نقل از رابطه ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان ایلام , در گردهمایی کارگروه مدیریت پسماند کاظمی رئیس کل حفاظت محیط زیست استان و دبیر کارگروه , مصوبات قبل را خواندن و همینطور با ذکر مشکلات حادث شده از دفع نخاله های ساختمانی در محل های غیر مجاز , خواهان راه‌حل اندیشی برای حل این چالش شد .

درین گرد هم آیی کرمی نائب رئیس کارها عمرانی استانداری ایلام بر ضرورت هدایت و مدیریت پسماندهای طبی استان بوسیله دانش گاه علم ها طبی و بخش سری ( مرکزها درمانی و مطبها ) و لزوم برخورد قاطع با متخلفین تاکید کرد .

به این ترتیب گزارش , به دنبال این گرد‌همایی سیاستی به جهت گزینش محل های نو جایگزین وب سایت تخلیه نخاله های ساختمانی با هماهنگی اداره ها ذیربط و پیگیری شناسائی مرکزها بهداشتی و درمانی که پسماند طبی خویش را مدیر نمی کنند , اتخاذ و مقرر شوید با خلاف کاران برخورد رسمی اضطراری صورت گیرد .
درین گرد هم آیی همینطور ضرورت فعال‌ساز‌ی واحد بیو کمپوست ایلام مطرح و بر رفع سختی ها سد راه و روش این واحد تاکید شد . خاکبرداری و حمل نخاله ساختمانی در شمال تهران چگونه تعیین می شود

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!