Press "Enter" to skip to content

راهنمای کامل تعمیر کولر آبی , کارایی کولر های ابی در متن امده است

درصورتی که شما تا به اکنون تجربه نشستن در کنار یک دریاچه یا این که رودخانه را در یک روز گرم داشته باشید ,  هنگامی که باد صورت شما‌را مهرورزی میدهد چه حس لذت‌بخشی از وزش باد در سطح بدن ساخت میشود

کولر های آبی

 

حس سرد , موج‌دار . این قانون کولرهای آبی است به محض این که هوای داغ از سطح آب درون کولر عبور می‌نماید , هوا گرمای خویش را از دست میدهد و از روش روند تبخیر خنک‌تر می شود ( فرآیندی که جذب گرما اسم دارااست ) . در مقاله راهنمای تعمیر کولر آبی با ما همراه باشید .

این به عبارتی رسمی است که میتواند برای خنک کردن منزل شما با استفاده از وسیله‌ای به اسم کولر آبی به کار رود ; کولر آبی همینطور با اسم ” کولر باتلاق ” شناخته میگردد . در کولرهای آبی در روستای گرینوود , CO میتواند تحت عنوان جایگزینی برای یک تهویه مطبوع مرکزی استاندارد که از فرون استفاده می نماید ; مورد استفاده قرار گیرد . به مراد کسب داده ها بیشتر درباره ی پتانسیل یک کولر آبی‌ برای منزل شما , به راه‌حل‌های جان دار در ورقه با اهمیت رجوع کنید . از سال ۱۹۲۶ , ما کمک‌ کرده‌ایم تا خانه‌ها را با شایسته ترین فناوری‌های جان دار خنک نگه داریم و ما بالای خط خصوصی کولر‌های آبی رنگ را نصب کردیم .

تعمیر کولر آبی

  نصاب کولر گازی تهران راهنمای خرید مطمئن کولر گازی و ارائه ی بهترین خدمات پس از فروش کولرگازی پنجره‌ای

کولر آبی چه کاری انجام می‌دهد؟

 

در ساده‌ترین مضمون‌ , یک کولر آبی دستگاهی است که دمای آب را کاهش میدهد و تراز آب را برای ورود هوا به منزل شما خنک مینماید . یک کولر آبی  اکثر زمان ها بر بالای یک منزل قرار داده می‌َشود ; جایی که یک هواکش هوای گرم خارج را می کشد و آن را به یک سیستم تهویه انتقال می دهد . همانطوری که هوا از دربین یک کولر آبی عبور می‌نماید ; از روی چند از لایه‌های مرطوب می‌گذرد که‌این لایه‌ها به یک پمپ آب متصل‌اند که آنان را همواره مرطوب نگه می دارد . هوا به دلیل عبور از این لایه‌ها , گرمای خویش را از دست می دهد و آنگاه خنک‌تر از قبلی به منزل وارد می گردد و اقتدار مکش به مراتب کمتری را نسبت به AC مشتق از کولر داراست . این بدان معناست که منزل , هوای نو خارج را به جای گردش به عبارتی هوای کهنه داخل اخذ می‌نماید ; همان طور که با یک دستگاه تهویه مطبوع معمولی این کار صورت می گیرد . کولرهای آبی کنونی سیستم‌های زهکشی توکار دارا‌هستند تا آب گرم را حذف نماید و سیستم را پاک نگه دارا‌هستند . این سیستم سبب می‌َشود محافظت کولرهای آسان‌تر باشد و نسبت به بقیه کولرهای آبی نگرانی درخصوص حفظ آن ها نیست . کولر ابی همینطورمدیریت آب دارد تا کیفیت آب را تحقیق کند و ناخالصی‌ها را از سیستم حذف نماید که‌این فرمان موجب قدمت بیشتر سیستم می‌گردد

اشکالات احتمالی کولرهای آبی

کولرهای آبی در تمامی جا و برای همگی خانه‌ها کار نمی کنند . مثلا , با وجود اسم مستعار , این کولرهای باتلاقی در یک محیط مرطوب ( باتلاقی ) کار نمی‌کنند! رطوبت بالا قدرت تبخیر داخل سیستم را کاهش می دهد ; بدین ترتیب این کولرها در آب و هوای کم آب بهتر کار میکنند . و در‌حالتی که شما در خصوص مرحله رطوبت در منزل خویش نگران می باشید ; پس یک کولر آبی ممکن نیست برای منزل شما مطلوب باشد . با اشخاص حرفه‌ای HVAC مشورت فرمائید تا ملاحظه کنید آیا یکی‌از این سیستم‌ها ایده مناسبی برای نصب است . هر آن چیزی که موجب رضایت شما می شود ; ما در یک سیستم AC داریم که آن را ارائه خوا‌هیم داد ; حتی‌در تعمیر کولر آبی .

کولرهای آبی

کولرهای آبی گهگاه که تایم ها کولرهای باتلاقی نامیده می گردند ; راه و روش دیگری برای خنک کردن هوا در آب و هوای گرم با رطوبت کم میباشند . در نواحی با رطوبت تحت , تبخیر آب به هوا یک وسیله ارگانیک و کارآمد از حیث مصرف انرژی را برای خنک کردن هوا آماده می‌نماید . کولرهای آبی که اکثر زمان ها کولرهای باتلاقی نامیده می گردند ; بر این اصول توکل دارا‌هستند : خنک کردن هوای بیرونی با عبور دادن آن از روی لایه‌های اشباع از آب , این دستور سبب می شود تا آب به طرف لایه‌ها تبخیر شود و گرمای خویش را از دست دهد . هوای خنک‌تر ۱۵ تا ۴۰ جايگاه فارنهایت آن گاه به داخل منزل ساماندهی میگردد و هوای گرم‌تر را از روش پنجره‌ها به خارج هل میدهد . وقتی که یک کولر آبی آغاز به کار می نماید , پنجره‌ها بایستی گشوده شوند تا هوای گرم باطن بیرون شود ; در فیض , هوای گرم با هوای سرد شده جا‌به‌جا می گردد . برخلاف سیستم‌های مرکزی تهویه هوا که به عبارتی هوا را می گردانند ; کولرهای تبخیری یک جریان ثابتی از هوای نو را داخل منزل ساخت می‌نمایند . هزینه کولرهای آبی حدودا نیم برابر بیشتر از نصب سیستم مرکزی تهویه‌کننده هوا است و مصرف انرژی حدودا یک چهارم بیشتر است . با این وجود , آنها نسبت به تهویه‌کننده‌های هوا به محافظت و محافظت بیشتری نیاز دارا‌هستند و آنان صرفا برای نواحی با رطوبت تحت مناسب‌اند .

کالیبراسیون و تعیین

کولرهای آبی بر پایه ی فوت مکعب در هر دقیقه ( Cfm ) از هوا رده‌بندی میگردند که به منزل می رسانند . بخش اعظمی از مدل‌ها در محدوده ۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ Cfm میباشند . بسته به آب و هوا , پیشنهاد تولیدکنندگان گنجایش انتقال هوا کافی را برای ۲۰ تا ۴۰ درصد تغییر تحول هوا در هر ساعت آماده می نماید . این مورد در تعمیر کولر آبی نیز نقش بسزایی داراست .

مراحل نصب کولر گازی و بررسی محل نصب کولر گازی در شرایط مطلوب چگونه است؟

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!