Categories: حمل نخاله و حمل مصالح

بررسی وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان و جمع اوری ان ها

وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان به وسیله اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست بررسی و به طور اصولی ساماندهی میشود .

نخاله های ساختمانی

 

به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان قزوین , مهندس سیاوش شمسی‌پور نائب رئیس محیط زیست انسانی این سازمان کل با تاکید بر این مقاله خاطرنشان کرد : وجود نخاله‌های ساختمانی در تراز شهرها منجر نازیباشدن سیمای شهری شده که در این سمت طی جلساتی با شهرداران قرار شده که برای دفع این نخاله‌ها مکان‌یابی صورت بپذیرد .

او افزود : مکان دفع نخاله‌های ساختمانی می‌بایست از حیث مسایل زیست محیطی به تایید اداره‌ی کل حفاظت محیط زیست استان رسد .
شمسی‌پور تاکید کرد : میزان نخاله‌ی ساختمانی در شش ماهه‌ی اول سال ۹۰ در شهر قزوین بیش تر از ۴۹ هزار بدن بوده است .

فرایند جمع آوری و حمل پسماندهای ساختمانی و عمرانی با توجه به توسعه ساخت و سازها

او در پی به بررسی شرایط پسماندهای پزشکی استان اشاره نمود و خاطرنشان کرد :

 

اکنون همگی بیمارستان‌های استان دارنده سیستم امحای آشغال میباشند و پسماندهای تولید شده را به طور به طور کامل بهداشتی مدیریت و بی‌خطر مینمایند .

شمسی‌‌پور تصریح کرد : در همین سال پیگیر هستیم تا با رئیس دانشکده علم ها طبی پسماندهای کلیه‌ی مرکزها درمانگاه‌ها , رادیولوژی‌ها , آزمایشگاه‌ها و مرکزها دندانپزشکی هم بی‌خطر سازی شوند .

این منزلت مسوول با اشاره به اولویت‌های‌ کاری اداره‌ی کل در حوزه‌ی معاونت محیط زیست انسانی در همین سال اعلام‌کرد : طرح مدیریت پسماند استان با توجه به قانون مدیریت پسماند در همه‌ی زمینه‌ها اعم از اقدامات مهم و کلیدی در سال ۹۱ خواهد بود .

او ادامه اعطا کرد : بررسی بر کار واحدهای تولیدکننده‌ی ماشین و موتورسیکلت متناسب با قواعد یورو ۴ برای اتومبیل ویورو ۳ برای موتورسیکلت , آنالیز بر مرکزها معاینه‌ی فنی استان و اجرای برنامه‌های آموزشی با همیاری صدا و سیما و رسانه‌های جمعی استان در جهت ارتقای فرهنگ محیط زیست اعم از برنامه‌های این اداره‌ی کل است .

او همینطور در زمینه‌ی طر‌ح‌های مطالعاتی صورت گرفته به وسیله اداره‌ی کل محیط زیست استان اظهار‌کرد : بررسی حالت واحدهای تولیدکننده پسماند ویژه و بررسی صفوف آلاینده‌ی شهری از طرح‌های اساسی بوده که به وسیله کارشناسان صورت گرفته شده‌است .

ذرات گرد و غبار سالمی مردمان بخشها زمین لرزه زده را تهدید می نماید

 

با استارت عملیات خاکبرداری و ساختمان سازی در بخش ها زمین لرزه زده , متفرق شدن ذرات گرد و غبار در دور و اطراف تن درستی مردمان را تهدید می نماید .
به نقل از ارتباط ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی , بیوک رئیسی مدیریت کل حفاظت محیط زیست استان بابیان این مقاله بیان کرد : برای دوری از این مسئله و کاهش آلودگی هوا ناشی از ذرات , آبپاشی شایسته ترین و دردست ترین روش است . حمل نخاله

رئیس کل حفاظت محیط زیست اختلال دیگر بخش ها ز‌لزله زده روستایی را نخاله های ساختمانی حاصل از گردآوری آوار تیتر کرد و اعلام‌کرد : ریختن نخاله های ساختمانی در آبراهه ها منجر آلودگی آبهای روان و سطحی می شود .

رئیسی نادرستی مدیریت زباله ها و پسماندها در‌این بخش ها را هم , از مشکلات بهداشتی و محیط زیستی ناحیه می داند و افزود : در این راه سازمان کل حفاظت محیط زیست برنامه های مدیریتی زیادی به مرحله اجرا گذارده است .

این مقام مسئول زمین لرزه اخیرو تجربه محیط زیستی آن را یادآور شد و بیان کرد :

مکان یابی زیست محیطی در استقرار موقت زمین‌لرزه زده ها می‌تواند تجربه ای برای آتی ها باشد تا انجام فعالیتها و عملیات عمرانی سبب به خطر پرتاب کردن بهداشت و محیط زیست مردمان نشود . زخم هایی که قادر است برای محیط زیست آدم و موجودات دیگر جبران ناپذیر باشد .

نشست کارگروه مدیریت پسماند با تاکید بر لزوم رئیس اصولی پسماند های استان ایلام در بخش پسماندهای پزشکی دراستانداری برگزار شد .

به نقل از رابطه ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست استان ایلام , در گردهمایی کارگروه مدیریت پسماند کاظمی رئیس کل حفاظت محیط زیست استان و دبیر کارگروه , مصوبات قبل را خواندن و همینطور با ذکر مشکلات حادث شده از دفع نخاله های ساختمانی در محل های غیر مجاز , خواهان راه‌حل اندیشی برای حل این چالش شد .

درین گرد هم آیی کرمی نائب رئیس کارها عمرانی استانداری ایلام بر ضرورت هدایت و مدیریت پسماندهای طبی استان بوسیله دانش گاه علم ها طبی و بخش سری ( مرکزها درمانی و مطبها ) و لزوم برخورد قاطع با متخلفین تاکید کرد .

به این ترتیب گزارش , به دنبال این گرد‌همایی سیاستی به جهت گزینش محل های نو جایگزین وب سایت تخلیه نخاله های ساختمانی با هماهنگی اداره ها ذیربط و پیگیری شناسائی مرکزها بهداشتی و درمانی که پسماند طبی خویش را مدیر نمی کنند , اتخاذ و مقرر شوید با خلاف کاران برخورد رسمی اضطراری صورت گیرد .
درین گرد هم آیی همینطور ضرورت فعال‌ساز‌ی واحد بیو کمپوست ایلام مطرح و بر رفع سختی ها سد راه و روش این واحد تاکید شد . خاکبرداری و حمل نخاله ساختمانی در شمال تهران چگونه تعیین می شود

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: باز یافت نخاله های ساختمانیجمع آوری نخاله های ساختمانیحمل نخالهحمل نخاله های ساختمانیسیستم جمع اوری نخالهنخاله های ساختمانی

Recent Posts

ارائه سرویس لوله بازکنی مولوی به صورت تضمینی

برای استفاده از خدمات تکنسین لوله بازکنی مولوی کافیست به سایت برچسب مراجعه کنید و نام محل خود را در…

3 سال ago

آموزش رفع گرفتگی لوله با سیمان چگونه است؟

گرچه گرفتگی لوله با سیمان در چاه های فاضلاب مرسوم نیست و کم پیش می‌آید اما اگر کسی درگیر این…

3 سال ago

کفشور خطی چیست؟

با توجه به شکل خاص این نوع کفشور نام آن را کفشور خطی گذاشته اند به دلیل اینکه این کفشور…

3 سال ago

مدل های مختلف سنگ توالت ایرانی را چگونه خریداری کنیم

 در کشور ما و بعضی کشورهای دیگر از سنگ توالت ایرانی یا سنگ توالت تخت استفاده بیشتری می شود تا…

3 سال ago

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟

فلاش تانک یا همان سیفون ها، امروزه برای ما ابزاری تکراری شده اند ولی باید بدانیم که این وسیله در…

3 سال ago

راهکارهای درمان سوختگی بااسید لوله بازکنی

در منازل گاهی اوقات ممکن است بر اثر یک بی دقتی سوختگی با اسید لوله بازکنی اتفاق بیفتد؛ زیرا محلول…

3 سال ago