Categories: حمل نخاله و حمل مصالحمصالح ساختمانی

توضیحات روش تهیه مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌های ساختمانی برای اولین بار در کشور

اختراع کننده بازیافت نخاله‌های ساختمانی اظهار کرد : برای اولین بار توانستیم با بازیافت ضایعات ساختمانی مصالح ساختمانی تهیه کنیم .

تهیه مصالح ساختمانی از بازیافت

 

توانا علیپور در کناره سیزد‌همین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در گفتگو با خبر نگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران اظهار کرد : طرح ما بازیافت نخاله و ضایعات ساختمانی است که توانست در سال قبلی گزیده جشنواره علم و فناوری ریاست جمهوری شود .

او طرح بازیافت نخاله‌های ساختمانی را برنامه ای منحصر به فرد در عالم ذکر کرد و افزود : در قبل کشورهای آلمان , ایالات متحده و هلند در بازیافت نخاله‌های ساختمانی قدم بخش اعظمی برداشته‌اند البته نتوانسته‌اند مواد اولیه مصالح را از نخاله‌ها و ضایعات ساختمانی تهیه نمایند .

اختراع کننده بازیافت نخاله‌های ساختمانی ادامه اعطا کرد بعداز ۸ سال کار و مطالعه توانستیم فرایند جداسازی را با استفاده از سیستم‌هایی که خودمان تغییر دادیم انجام دهیم و خوشبختانه سال گذشته طرح را به ثبت رساندیم .

علیپور بابیان این که این طرح یک پروژه زیست محیطی است گفت  ما توانستیم از نخاله خشت به جای پوکه استفاده کنیم و از نخاله بتون ماسه ساخت کنیم و همینطور با بازیافت سنگ نمای تراورتن سنگ برای چیدمان داخلی ایجاد کنیم

بررسی وضعیت نخاله‌های ساختمانی کلیه‌ی شهرهای استان و جمع اوری ان ها

طرح جامع پسماند شهرستانه

 

مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان سلماس پایانی می شود

 

مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست سلماس اعلام‌کرد : آزاد سازی زباله در نزدیکی شهر و برخی از روستاهای بزرگ منجر زشت شدن رخ طبیعت شهرستان و آلودگی و تخریب محیط زیست می گردند .

به نقل از رابطه ها همگانی حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی , چهارمین جلسه کار گروه مدیریت پسماند شهرستان سلماس برگزار شد .

این گزارش میافزاید , درین جلسه ابتدا نائب رئیس فرمان دار , رئیس کار مجموعه مدیریت پسماند شهرستان طی سخنان مبسوطی ضمن تشریح اهمیت مورد پسماندها و گونه های آن و ابلاغ مشکلات ناشی از آنان , اعلام کرد : چهت نیل به هدف ها , کار تیم می بایست مصوبات را با جدیت تمام بررسی , پیگیری و به اجرا در آورد .

مدیر سازمان حفاظت محیط زیست سلماس و دبیر کار مجموعه به ابلاغ پایانی شرایط مدیریت پسماندهای شهرستان پرداخت و اظهار کرد : طی پایشهای انجام شده بوسیله این سازمان و مرکز بهداشت , متاسفانه آزاد سازی زباله در دره ها , رودخانه ها , مسیلها و کنار جاده ها اطراف شهر و بعضی از روستاهای بزرگ علی الخصوص روستاهای بخش مرکزی سبب زشت شدن چهره طبیعت شهرستان و آلودگی و تخریب محیط زیست میشوند . مدیریت پسماند در کشور راضی‌کننده نیست

پیرو جلسه مصوبات نشست قبلی مورد بررسی و تبادل لحاظ قرار گرفت و هر کدام از اعضاء به ابلاغ نهایی اقدمات صورت گرفته به وسیله دستگاه ذی‌ربط خویش پرداختند که اهم آن ها راه‌اندازی دستگاه بی خطر ساز آشغال بوسیله کانال بهداشت و معالجه سلماس , راه‌اندازی وب سایت دفن آشغال روستای ملحم و پایان یافتن مطالعات طرح جامع پسماند شهرستان سلماس بوسیله شهرداری سلماس بود در غایت مساله و مشکلات جانور مطرح و بعداز دعوا و بررسیهای حتمی سیاستی درخصوص مرتفع نمودن آن ها اتخاذ شد .

آموزش مدیریت پسماند شهری به ۴۵۰ نفر از اعضای دهیاریها و شهرداریهای استان خوزستان

 

به نقل از رابطه ها همگانی سازمان کل حفاظت محیط زیست خوزستان , احمدرضا لاهیجان زاده مدیریت کل حفاظت محیط زیست خوزستان بابیان این مقاله که به مراد افزایش مرحله اطلاع رسانی و علم زیست محیطی کارشناسان و برنامه ریزان کارها شهری و روستایی , «دوره های آموزشی مدیر یت پسماند» بصورت ناحیه ای در هشت شهر استان خوزستان مشتمل بر شهرهای آبادان , بهبهان , دزفول , ماهشهر , شوشتر , مسجدسلیمان , ایذه و اهواز و شهرهای همجوار این شهرستانها برگزار شوید او افزود این زمان ها مشتمل بر سرفصلهای علمی درخصوص مدیریت پسماند , ساخت , جمع آوری , حمل و نقل , بازیافت و دفن بهداشتی زباله بوده که با منفعت گیری از اساتید پر رنگ این فن در مدت ۱۰ روز در تراز استان اجرا شوید .

قابل ذکر است برای اشخاص شرکت کننده با هزینه این سازمان کل مدرک حضور در زمان بوسیله واحد پژوهش و آموزش استانداری خوزستان صادر خواهد شد .

حمل نخاله ساختمانی
لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: باز یافت نخاله های ساختمانیتخلیه نخاله های ساختمانیجمع آوری نخاله های ساختمانیحمل نخاله‌های ساختمانینخاله های ساختمانی

Recent Posts

ارائه سرویس لوله بازکنی مولوی به صورت تضمینی

برای استفاده از خدمات تکنسین لوله بازکنی مولوی کافیست به سایت برچسب مراجعه کنید و نام محل خود را در…

3 سال ago

آموزش رفع گرفتگی لوله با سیمان چگونه است؟

گرچه گرفتگی لوله با سیمان در چاه های فاضلاب مرسوم نیست و کم پیش می‌آید اما اگر کسی درگیر این…

3 سال ago

کفشور خطی چیست؟

با توجه به شکل خاص این نوع کفشور نام آن را کفشور خطی گذاشته اند به دلیل اینکه این کفشور…

3 سال ago

مدل های مختلف سنگ توالت ایرانی را چگونه خریداری کنیم

 در کشور ما و بعضی کشورهای دیگر از سنگ توالت ایرانی یا سنگ توالت تخت استفاده بیشتری می شود تا…

3 سال ago

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟

فلاش تانک یا همان سیفون ها، امروزه برای ما ابزاری تکراری شده اند ولی باید بدانیم که این وسیله در…

3 سال ago

راهکارهای درمان سوختگی بااسید لوله بازکنی

در منازل گاهی اوقات ممکن است بر اثر یک بی دقتی سوختگی با اسید لوله بازکنی اتفاق بیفتد؛ زیرا محلول…

3 سال ago