Categories: حمل نخاله و حمل مصالحمصالح ساختمانی

بررسی برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار و طرح ساماندهی حمل نخاله ها

این رخداد در ساعت ۷ : ۲۸ دقیقه صبح روز جاری بوسیله شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که فورا با هماهنگی ستاد فرماندهی این اداره پایانه های ۶ , ۸۸ و مجموعه کمک و نجات ۴ حریق آدرس در جهت خیابان شریعتی , پل رومی خیابان شریفی نسب تکان کردند .

برخورد کامیون به دیوار

 

محمد علی گودرزی مدیریت پایانه ۸۸ حریق آدرس تهران بیان کرد : با وصال به محل اتفاق مشاهده شد یک دستگاه خاور حمل نخاله به عاملی نامعلوم به شدت با دیوار برخورد کرده و راننده آن هم مصدوم و باطن کابین گرفتار شده‌است . گودرزی با اشاره به زخم دیدگی شدید راننده ۴۵ ساله , اظهار داشت : به رغم متلاشی شدن اتاقک کامیونت و گرفتار شدن این فرد در موقعیت خطرناکی , حریق نشانان بعداز همت زیاد برنده شدند او را به طور تماما ایمن از درون این وسیله نقلیه بیرون کرده و تحویل کارداران اورژانس بدهند . علت پیدایش این رخداد رانندگی از سمت پلیس راهور زیر بررسی است .

اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس

به نقل از کانال خبری تهران نیوز ; حمید کاظمی صیاد , قیم معاونت خدمات شهری قدس از اجرای طرح ساماندهی خودروهای حمل نخاله در شهر قدس خبر بخشید و اعلام‌کرد : انگیزه از اجرای این طرح چک بیشتر برکار خودروها و دوری از تخلیه نخاله در مکان‌های غیرمجاز در سطح شهر قدس است .

او اظهار کرد : اداره مدیریت پسماند شهرداری قدس در تراز ابتدا اجرای این طرح برای ۲۰ دستگاه از خودرو آلات سنگین وزن و نصفه سنگین وزن جواز عمل حمل نخاله‌های ساختمانی صادر کرد . بررسی برخورد کامیونت حمل نخاله با دیوار و طرح ساماندهی حمل نخاله ها

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس تیتر کرد : محل در حیث گرفته شده جهت تخلیه مجاز نخاله و پسماندهای ساختمانی گود شینگو بنا شده در هفت جوی , جنب کارخانه ماد آسفالت است و از همشهریان درخواست میشود در صورت مشاهده تخلیه غیرمجاز نخاله در نقاط متعدد شهر زمینه را از روش سامانه ۱۳۷ و شماره گوشی تلفن ۴۶۸۲۲۱۱۶ به اطلاع مسئولان مربوطه برسانند .

اعتراض رانندگان حمل نخاله به تخلیه بار در توسکستان

جلسه شورای شهر گرگان

 

گرگان – در سی و نهمی گردهمایی شورای اسلامی شهر گرگان رانندگان و کارگران حمل آشغال با حضور در شورای شهر اعتراض خویش را به انتقال محل تخلیه نخاله از هزارپیچ به توسکستان اعلام کردند .

به نقل از خبر نگار مهر , شامگاه روز شنبه , سی و نهمی جلسه قانونی شورای اسلامی شهر گرگان در حالی برگزار شد که تعدادی از رانندگان نیسان و کارگران جمع آوری نخاله در صحن حضور یافته و خواهان رسیدگی به منظور های خویش شدند .

در بالا حسین ربیعی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : کارایی این اشخاص منجر شده تا شهری تمیز داشته باشیم و عمده آن‌ها از خانواده های مرحله تحت و زحمت کش می‌باشند .

او ادامه اعطا کرد : مدتی است که کار این اشخاص با خلل روبرو شده و شهرداری و استانداری به اعلام کرده که نخاله ها را در توسکستان تخلیه نمایند . توضیحات روش تهیه مصالح ساختمانی از بازیافت نخاله‌های ساختمانی برای اولین بار در کشور

ربیعی اظهار کرد : این مسأله سبب ساز تولید مشکلاتی برای این جمع شده چون دوری مسافت و فرسوده بودن خودرو های آنها مخارج متعددی برای آنان به‌وجود آورده و افزون بر آن چالش ترافیکی را نیز ارتقاء میدهد .

نقص‌ محیطی زیستی با تخلیه نخاله در توسکستان

 

او بابیان اینکه خالی کردن نخاله در حیطه توسکستان ایراد محیط زیست بوجود میاورد , بیشتر کرد : کامیون‎داران نخاله‎های تراز شهر را در حوزه‌ هزارپیچ تخلیه می‎کردند و یکی دو سالی است که‌این اشخاص نخاله‎ها را در توسکستان تخلیه میکنند و اکنون به رانندگان نیسان نیز اعلام شده که نخاله ها را به توسکستان ببرند .

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ذکر کرد : اهمیت توسکستان کمتر از هزارپیچ نیست , تا ۱۰ سال آتی می‎توانیم نخاله‎ها را در آن مکان بریزیم اما برای بعد بایستی تامل کلیدی کرد .

او از شهرداری خواست که مذاکراتی با استانداری داشته باشد تا خلل این رانندگان برطرف شود .

ربیعی تصریح کرد : علاوه بر نخاله فاضلاب شهری نیز به ناحیه هزارپیچ می ریزد نخستین می بایست زیرساخت ها را رعایت شود و طوری اخلاق کنیم که آسیبی به‌این قشر وارد نشود .

مقرون به صرفه نبودن حمل نخاله به توسکستان

به دنبال یک کدام از نماینده این رانندگان اعلام‌کرد : انتقال نخاله با مخارج پول مستخدم و انتقال آن مقرون به‌ صرفه نیست و در شرایطی که اذن ریختن نخاله به هزارپیچ داده نشود جمع متعددی بدون شغل می‎شوند .

او ادامه اعطا کرد : با توجه به این اینکه قدمت ماشین‎های بالاست و همینطور پلیس رویه سخت‎گیری‎های برای بیشتر توشه دارااست , بخش قابل توجهی از ما ضرر و زیان خوا‌هیم کرد .

او بابیان این‌که ۴۰۰ خودرو جمع‎آوری نخاله در جاده توسکستان ترافیک این حوزه‌ را ارتقاء می‎دهد , اظهار‌کرد : ما با جمع‎آوری نخاله به زیبا‎سازی شهر امداد متعددی کردیم و در‌حالتی که این مراحل ادامه یابد شاید اشخاص نخاله های خویش را در سطح شهر تخلیه نمایند .

یکی دیگر از رانندگان حمل نخاله در‌پی بیان کرد : بیشتراز ۶۰۰ نیسان , ۱۵۰ خاور , ۳۵۰ بیل و کامیون در سال ۹۰ با تشکیل شرکتی در زمینه حمل نخاله ساماندهی شد .

او ادامه داد : از سال ۹۵ بیان شد که نیسان و خاور نیز مثل کامیون نخاله ها را به توسکستان ببرند , این ماشین‎ها از دید فنی نقص‌ دارا هستند .

گرفتاری رانندگان حمل نخاله جدی گرفته شود

 

به دنبال محمدابراهیم جرجانی , عضو شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد : سخنان این اشخاص ارگانیک است , شهرداری و خدمات شهری بایستی بیشتر به اندیشه آنها باشد چون این رانندگان در پاکیزگی مرحله شهر زحمت متعددی کشیده اند .

او ادامه داد : قابلیت خروج نخاله بوسیله این خودروها به خارج شهر گرگان با توجه فاصله و مخارج استهلاک نیست و نیاز است تصمیمی گرفته شود تا این اشخاص نخاله های را در‌این ناحیه تخلیه نمایند .

جرجانی اذعان کرد : عدم حل مشکلات این اشخاص منجر می شود که رانندگان جزء نخاله ها را در رودخانه‎ها و حاشیه‎های شهر گرگان تخلیه نمایند .

او همینطور بر پیگیری بدهی این اشخاص که از پروژه های روگذر و پایین‌گذر ما‌نده است , تأکید کرد . حمل نخاله ساختمانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: پسماند های ساختمانیتخلیه نخاله‌تخلیه نخاله های ساختمانیحمل نخالهحمل نخاله های ساختمانی

Recent Posts

ارائه سرویس لوله بازکنی مولوی به صورت تضمینی

برای استفاده از خدمات تکنسین لوله بازکنی مولوی کافیست به سایت برچسب مراجعه کنید و نام محل خود را در…

3 سال ago

آموزش رفع گرفتگی لوله با سیمان چگونه است؟

گرچه گرفتگی لوله با سیمان در چاه های فاضلاب مرسوم نیست و کم پیش می‌آید اما اگر کسی درگیر این…

3 سال ago

کفشور خطی چیست؟

با توجه به شکل خاص این نوع کفشور نام آن را کفشور خطی گذاشته اند به دلیل اینکه این کفشور…

3 سال ago

مدل های مختلف سنگ توالت ایرانی را چگونه خریداری کنیم

 در کشور ما و بعضی کشورهای دیگر از سنگ توالت ایرانی یا سنگ توالت تخت استفاده بیشتری می شود تا…

3 سال ago

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟

فلاش تانک یا همان سیفون ها، امروزه برای ما ابزاری تکراری شده اند ولی باید بدانیم که این وسیله در…

3 سال ago

راهکارهای درمان سوختگی بااسید لوله بازکنی

در منازل گاهی اوقات ممکن است بر اثر یک بی دقتی سوختگی با اسید لوله بازکنی اتفاق بیفتد؛ زیرا محلول…

3 سال ago