Categories: حمل نخاله و حمل مصالحمصالح ساختمانی

فعال سازی سامانه مکانیزه جمع‌آوری و حمل نخاله ساختمانی در سطح شهر

رعایت بهداشت و تمیز کاری پیاده روها , خودداری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه ها معابر و گذرگاه‌هااز نتایج مناسب اجرای این طرح است .
سامانه مکانیزه جمع‌آوری و حمل نخاله و ضایعات تعمیرات ساختمانی , از ۱۵ اسفند در سمنان فعال‌ساز‌ی می گردد . توضیح چرایی توقیف خودروی حمل نخاله ساختمانی در سطح شهر ها

جمع‌آوری و حمل نخاله ساختمانی

 

به نقل از مقر آگهی محله ها شهر تهران ( پامنیوز ( , مدیرعامل اداره رئیس پسماند و تبدیل مواد شهری اظهار‌کرد : به مراد هدایت حالت جمع‌آوری و حمل خاک و ضایعات ساختمانی حاصل از تعمیرات و تغییرات جزئی درون ساختمان‌ها و رفع نواقص بارگیری سنتی , اداره مدیر پسماندها و تبدیل مواد شهرداری سمنان , برای فعال سازی سیستم مکانیزه گردآوری خاک و نخاله مبادرت کرد .

حمیدرضا پیوندی با اشاره به تسهیل انجام کارها ساختمانی به امداد این دستگاه اعلام‌کرد : صورت ظاهری این ظروف ( یک حاشیه کوتاه‌تر از دیگر لبه‌ها ) به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی باطن آن ها خاک تخلیه نمود .

او با تشریح روش به کار گیری شهروندان از این دستگاه , بیان کرد ابتدا شهروندان قبلی از انجام هرگونه تعمیرات جزئی و یا این که عملیات تخریب می توانند ضمن ارتباط تلفنی با ستاد هدایت ضایعات ساختمانی درخواست جعبه ( ظروف اختصاصی ) کنند و واحد طرح مکانیزه باکس‌ها را با همیاری اداره به محل مایحتاج منتقل و به طریقی نصب میگردد که سد معبر نداشته باشد .

به گفته پیوندی , بعد از پر شدن ظروف و اعلام شهروندان باکس‌ها به وسیله‌ی خودروهایی که مجهز به سیستم جک‌های هیدرولیکی است , به محل‌های تخلیه مجاز انتقال مییابد . حمل نخاله ساختمانی وقتی ریه تهران به مرکز  بارانداز تخلیه نخاله  تبدیل می‌شود ; مقصر کیست؟ لزوم نظارت بر نخاله های ساختمانی

مدیرعامل اداره مدیر پسماند و تبدیل مواد شهری تأکید کرد :

رعایت بهداشت و تمیز کاری پیاده روها , خودداری از سد معبر ناشی از تخلیه خاک و نخاله در حاشیه ها معابر و گذرگاه‌ها , رعایت نکات ایمنی و خودداری از حادثه ها احتمالی ناشی از برخورد وسایل نقلیه با خاک و نخاله‌های تخلیه شده در معابر , تسریع در کار با دقت به توان مانور بالای جابجایی ظروف , صرفه‌جویی در نیروی کارگری , یکپارچگی سیستم خودروهای طرح مکانیزه در زمینه ی حمل ضایعات ساختمانی , از نتایج مناسب اجرای این طرح است .

اداره پسماند شهرداری یزد به سمت عدم تولید سد معبر نخاله های ساختمانی شهروندان را در اسرع وقت گردآوری می نماید .

مدیرعامل اداره پسماند شهرداری یزد با پیشنهاد بر عدم تولید سد معبر در معابر شهری , به استناد قانون مدیریت پسماند و ضرورت ساماندهی وضعیت تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در سطح شهر و همینطور اطراف آن , همیاری شهروندان را نسبت به رعایت اصول شهروندی خواهان شد .

گردآوری و حمل نخاله های ساختمانی در مرحله منطقه یک تهران

به نقل از رسیده از واحد خبری ارتباط ها همگانی منطقه  یک , با عنایت به در خواست و پیام شهروندان متشخص در سامانه ۱۳۷ و گزارشات واصله , بر پایه ی گردآوری نخاله های ساختمانی باطن شهری که مشکلات عدیده ای را به وجود آورده وموجب پلیدی منظر شهری شده بود . با پیگیری و هماهنگی های نائب رئیس سرویس ها شهری حوزه‌ و اداره سرویس ها موتوری شهرداری گردآوری و به محدوده رقم خورده در بیرون از بافت شهری انتقال یافت .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: جمع /پآوری و حمل موادجمع آوری نخاله های ساختمانیسیستم جمع اوری نخالهنخاله های ساختمانی

Recent Posts

ارائه سرویس لوله بازکنی مولوی به صورت تضمینی

برای استفاده از خدمات تکنسین لوله بازکنی مولوی کافیست به سایت برچسب مراجعه کنید و نام محل خود را در…

3 سال ago

آموزش رفع گرفتگی لوله با سیمان چگونه است؟

گرچه گرفتگی لوله با سیمان در چاه های فاضلاب مرسوم نیست و کم پیش می‌آید اما اگر کسی درگیر این…

3 سال ago

کفشور خطی چیست؟

با توجه به شکل خاص این نوع کفشور نام آن را کفشور خطی گذاشته اند به دلیل اینکه این کفشور…

3 سال ago

مدل های مختلف سنگ توالت ایرانی را چگونه خریداری کنیم

 در کشور ما و بعضی کشورهای دیگر از سنگ توالت ایرانی یا سنگ توالت تخت استفاده بیشتری می شود تا…

3 سال ago

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟

فلاش تانک یا همان سیفون ها، امروزه برای ما ابزاری تکراری شده اند ولی باید بدانیم که این وسیله در…

3 سال ago

راهکارهای درمان سوختگی بااسید لوله بازکنی

در منازل گاهی اوقات ممکن است بر اثر یک بی دقتی سوختگی با اسید لوله بازکنی اتفاق بیفتد؛ زیرا محلول…

3 سال ago