Press "Enter" to skip to content

مزایای استفاده و علت لوله کشی پکیج دیواری

مزایا و علت لوله کشی پکیج دیواری
به علت مزایای اکثری که پکیج دیواری نسبت به موتورخانه , آبگرمکن و بخاری گازی دارااست که‌این مزایا دربرگیرنده مصرف اندک گاز و برق , بازدهی بالا , سیستم ایمنی بالا و … می شود زیاد مالامال کاربرد و دارای اهمیت است .

امروزه در مرز و بوم نسبتاً تمامی مالکان چه آنهایی که در حالا ایجاد میباشند , چه آنهایی که در حالا تجدید بنا ساختمان , آیتم اولیه خویش را پکیج شوفاژ دیواری قرار می‌دهند .

لوله کشی پکیج دیواری می بایست زیاد با اعتنا و اصولی و قشنگ صورت بپذیرد . لوله کشی پکیج به دو گونه لوله کشی آب و لوله کشی

گاز تقسیم می شود . از مهم‌ترین موردها در لوله کشی پکیج دیواری , تعیین مسیر است .

لوله کشی پکیج دیواری تعمیر آبگرمکن منطقه تهران فوری

چگونگی انجام لوله کشی پکیج دیواری

۱ . در لوله کشی پکیج , مقدمه می بایست نقشه ساختمان را تحلیل کرد برای اینکار نقشه ساختمان را با مقیاس ۵۰/۱ ( پلان ) تنظیم فرمائید بعد محل نصب رادیاتورها و الگوی قرارگیری آن را معین فرمائید .

۲ . ارتفاع و پهنا رادیاتور را با اعتنا به مقیاس میکشیم و محل اتصال لوله های کانال به عَلَم رادیاتور را با دو دایره کوچک نشان میدهیم که کنار رادیاتور قرار می‌گیرد اما اگر رادیاتور بیشتراز ۲۵ پره داشته باشد محل لوله های رفت و رجوع را در دو طرف رادیاتورها می‌کشیم .

۳ . محل قرار دریافت کردن رادیاتورها و لوله کشی پکیج می بایست پباده سازی شود که در شکل نیاز به هواگیری پکیج یا این که تعمیرات احتمالی مشکلی تولید نشود .

لوله کشی پکیج می بایست به دسته ایی پباده سازی شود که کوتاه ترین مسیر با کمترین پیچ‌و‌خم چهت نیل آب گرم به طور یکنواخت به تمام رادیاتورها داشته باشیم .

• در سطح سپس مبادرت به لوله کشی مسیر رفت و رجوع فرمائید . اعتنا فرمائید انشعاب رجوع می بایست به دایره نزدیک رادیاتور و انشعاب رفت به دایره دیگر اتصال مییابد .

لوله کشی پکیج دیواری

نحوه انجام لوله کشی شوفاژ و دسته بندی این سیستم لوله کشی

در لوله کشی شوفاژ , لوله های مستعمل مسلما می بایست لوله های پلاستیکی باشد چون به جهت فشار بالای آب و گرمای بسیار شاید لوله های آهنی در گیر زنگ زدگی یا این که خوردگی شود .

افزون بر آن شیر رادیاتور های فولادی را از نوعی به کارگیری فرمائید که روی آن مرتبه بندی درنظرگرفته شده زیرا در شکل نیاز به گرمای کمتر یا این که عمده می بضاعت و توان از آن به کارگیری کرد . تعمیرات کولر گازی مشهد

لوله کشی پکیج دیواری

دسته بندی سیستم لوله کشی پکیج شوفاژ :

۱ . لوله کشی مختلط : در‌این نحوه لوله ها نیز در کف زمین نیز در سقف کاذب قرار میگیرد .

۲ . لوله کشی با رجوع بی واسطه : این سیستم یک لوله کشی عالی برای منازل و محفظه های کوچک است .

۳ . لوله کشی با رجوع معکوس : امروزه در عمده ساختمان های شهری با متراژ میانگین از این سیستم به کارگیری می نمایند . انجام تعمیرات انواع آبگرمکن توحید مرکز تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!