Press "Enter" to skip to content

سوال ها متداول در زمینه‌ی تخلیه چاه و لوله باز کنی و آیا نیاز به حفره چاه جدید دارد یا خیر

تخلیه چاه و لوله بازکنی چه بازه ارتفاع میکشد

آیا چاه فاضلاب , واقعا پر شده است؟

لبریز شدن فاضلاب نماد هایی داراست اعم از این که این چاه , چندین سال است که تخلیه نشده است . آیا به تازگی بوی بد فاضلاب در ساختمان می پیچد . آیا گرفتگی دستشویی اتفاق افتاده و آب بالا زده و گشوده نمی‌شود . آیا نسبت با ماه ها و سال های پیش , حشره‌ها موزی مانند سوسک در خانه بیشتر شده‌است . همگی این مورد ها و موردها دیگر میتواند نشان از این باشد که فاضلاب در اکنون پر شدن است و یا این که تماما لبریز شده . برای تشخیص با جزییات بیشتر خوب تر است اشخاص کارشناس ما در محل حضور یافته و بصورت تماما بدون پول و شبانه روزی برای مشورت در سرویس شما باشند . ( با شماره های وبسایت تماس حاصل نمایید )

تخلیه چاه و لوله بازکنی چه بازه ارتفاع میکشد و چه زمانهایی میتوانیم در سرویس شما باشیم؟ ما بصورت شبانه روزی در سرویس شما هستیم . هر وقتی که شما مطلوب بدانید تخت‌گاز در محل حضور خوا هیم یافت . این کار معمولا دربین ۱ الی ۲ ساعت ارتفاع می‌کشد .

در شرایطی‌که در دیواره ها و کف آن , رسوب و لایه های رسوبی به‌وجود آمده باشد , مجددا لبریز خواهد شد . ما در هنگام تخلیه , بررسی خوا‌هیم و در شرایطی که نیاز به لایروبی و کف تراشی باشد , حتما مشورت خوا‌هیم اعطا کرد . لطفا برای دیدن داده ها بیشتر بر روی تخلیه و لایروبی چاه فاضلاب کلیک نمایید .

لوله بازکنی و لایروبی چاه میدان کلانتری شبانه روزی

آیا نیاز به حفر چاه نو وجود دارد؟

گهگاه به دلیل فرسودگی بیش تر از حد چاه دیرباز و یا این که عدم جذب آب به وسیله چاه لبریز شده , نیاز به حفر چاه تازه است . لطفا برای دیدن داده ها بیشتر بر روی شیوه تخلیه و حفاری چاه فاضلاب کلیک فرمائید .

توضیحات سرویس

عملیات تخلیه چاه فاضلاب امری لازم برای هر چاه است که برای انجام آن به ابزار و امکانات خاصی نیاز است . می بایست در زمان های معین عملیات بررسی حالت چاه صورت گیرد تا زمان نیاز چاه به تخلیه تخمین زده شود با این کار چاه تندرست باقی‌مانده و از ریزش چاه فاضلاب پرهیز خواهد شد .
برای تخلیه چاه به ابزارهایی اعم از تانکر , مکنده و پمپ تخلیه چاه و در کنار این امکانات به یک نیروی کار حرفه ای نیاز است .

تخلیه چاه با پمپ مکنده و لجن کش گشودن لوله و شسشوی شبکه با واتر جت هست .

هزينه و روش پرداخت :

قيمت هاي بیان شده در توضيحات هر سرويس اختصاصی شهر تهران بوده و قيمت متناسب با هر شهر به طور مستقل در فاكتور ارائه مي گردد .

هزينه هاي تیتر شده فقط براي اجرت انجام كار است و هزينه قطعات مصرفي به صورتحساب افزوده مي شود .

هزينه نهايي بعداز بازديد كار معلوم مي شود و به طور توافقي مي باشد .
بازديد براي حفر چاه و تخليه چاه رايگان است .
هزينه لايروبي چاه بوسیله نيروي انساني و حمل بوسیله نيسان ۱۰ بشكه اي , هر نيسان ۷۰ هزار تومان مي باشد .

هزينه كف تراشي انباري چاه به وسیله نيروي انساني و حمل لجن و نخاله با خاور كمپرسي ۶۰۸ , هر خاور ۸۰۰ هزار تومان مي باشد .
هزينه تخليه چاه فاضلاب با تانكر بزرگ ( ۱۲۰۰۰ ليتري ) و پمپ كفكش , هر تانكر ۱۴۰ هزار تومان مي باشد .
هزينه تخليه چاه فاضلاب با تانكرمكنده , هر تانكر ۲۳۰ هزار تومان مي باشد .
هزينه پمپ لجنكش , مبلغ ۱۳۰ هزار تومان مي باشد .
هزينه آبكش هزينه تانكر , مبلغ ۹۰ هزار تومان مي باشد .
هزينه مكنده , مبلغ ۱۶۰ هزار تومان مي باشد .
شما مي توانيد بعداز ثبت پیشنهاد خویش و بازديد کارشناس ذی‌ربط , به طور آنلاين و يا به طور نقدي مبلغ هزينه مرتبط با انجام سرويس را پرداخت نماييد . در آوردن جسم از چاه دروس شمال تهران

سرویس ها مرتبط با تخلیه چاه که مشتمل بر :

رفع گرفتگی لوله
تخلیه چاه با دستگاه ساکشن
حفر چاه جدید
گشوده و بست درب چاه کهنه
تشخیص پارگی لوله
طوقه چینی و کول گذاری
لایروبی و کف تراشی چاه
ترمیم چاه های قدیمی و افزایش کاربری آن
رفع بوی بد فاضلاب و سرویس بهداشتی
رفع نم گرمابه , آشپزخانه و دستشویی
تعمیرات و تغییرات ساختمان بدون واسطه با استادکار

بها تخلیه چاه یکی‌از کارداران حیاتی است که معمولا اشخاص در طول لوله بازکنی و تخلیه چاه به آن اعتنا می‌کنند . هنگامی فاضلاب مالامال می شود سریعا بایستی برای تخلیه چاه مبادرت شود در غیر اینصورت دیواره چاه سست می شود و قابلیت ریزش پیدا می نماید , مخصوصا در شرایطی‌که محل قرار گیری چاه در محل رفت وآمد بشر و خودرو باشد , تعلل در تخلیه چاه شما‌را با ایراد دورازشوخی و عواقب خطرناکی روبرو می نماید .

کارداران زیاد متعددی در انتخاب ارزش تخلیه چاه موءثر است . اتحادیه بها ثابتی برای تخلیه چاه معلوم نموده است اما در صورت رغبت و نیاز در میان مشتری و کمپانی انجام دهنده تخلیه چاه , بها به طور توافقی انتخاب می شود . اما بایستی اعتنا نمائید که برخی شرکتهای بها هایی بیرون از عرف ابلاغ نکنند . در چاه احتمالا گشوده یا این که بسته باشد در صورتی در چاه بسته باشد آن گاه هزینه گشودن و بستن مجدد چاه بطور غیروابسته علاوه بر تخلیه چاه به مشتری اعلام می شود .

تانکر بر حسب گنجایش پنج هزار لیتری , شش هزار لیتری یا این که بیشتر هم دارنده ارزش های متفاوتی می‌باشد . این که تانکر چندبار برای تخلیه بایستی به محل اختصاصی رقم خورده به وسیله شهرداری مراجعه نماید بر روی ارزش تخلیه چاه تاثیر می‌گذارد . همینطور دوری و قربت و میزان ترافیک در هنگام اعزام به محل تخلیه فاضلاب هم اندکی تاثیر در ارزش تخلیه چاه داراست .

محل قرار گیری چاه که در طبقات منفی یا این که همکف باشد هم در گزینش ارزش اثر گذار می‌باشد در واقع در شرایطی‌که چاه در طبقات منفی قرار گرفته باشد هزینه را ارتقاء خواهد اعطا کرد . تعیین روش تخلیه چاه که با پمپ سه فاز یا این که تک فاز تاثیر اندکی برروی ارزش کار دارااست البته این‌که از تانکر مکنده مصرف شود یا این که نشود بر روی هزینه ها تاثیر میگذارد و نرخ مجزایی داراست . در واقع به کار گیری از تانکر مکنده و حضور آن در محل تخلیه ارزش را تا حدودی متعددی ارتقاء خواهد اعطا کرد . در آوردن جسم از چاه فاضلاب و توالت شهرک معلم گرگان

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Be First to Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!